Officium Administratiekantoor Utrecht is een modern administratiekantoor in Utrecht dat richt zicht op het volledig ontzorgen van ondernemers in hun financiële administratie. Onze ervaren boekhouders bieden een all-in pakket aan waarbij we alles verzorgen: van uw administratie, belastingaangifte bij de belastingdienst tot uw jaarrekening en salarisadministratie. Wij werken met de nieuwste technologieën om de online boekhouding efficiënt mogelijk te maken. Als ondernemer kunt u eenvoudig en digitaal uw administratie aanleveren, bijvoorbeeld door facturen te mailen of bonnen via een app te fotograferen. Ook maken we een koppeling met uw bank voor het verwerken van bankmutaties.
Door uw volledige administratie uit te besteden aan Officium Administratiekantoor Utrecht, wordt u compleet ontzorgd. Wij begrijpen de behoeften van zowel ZZP’ers als het MKB, en bieden op maat gemaakte oplossingen voor iedere onderneming, van de eenmanszaak tot grotere bedrijven met personeel. Wij adviseren u niet alleen op administratief gebied, maar helpen u ook om de fiscale voordelen te benutten. Zo heeft u meer tijd om u te focussen op het ondernemerschap.
Ervaren boekhouders – Betrouwbaar Administratiekantoor in Utrecht
Bij Administratiekantoor Utrecht Officium Administratie B.V. staan betrokkenheid en kwaliteit voorop. Wij zijn gespecialiseerd in controle van de administratie, zodat u erop kunt vertrouwen dat alles goed geregeld is. Met onze expertise zorgen we ervoor dat uw belastingaangiften en aangifte inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting op tijd en correct worden ingediend. Wij begrijpen hoe belangrijk het is voor ondernemers om niet voor verrassingen te komen staan. Daarom werken wij met vaste maandabonnementen, zodat u nooit onverwachte kosten heeft.
Wat kan Officium Administratiekantoor Utrecht voor uw financiële administratie betekenen?
Wat onze werknemers bij Administratiekantoor Utrecht u kunnen bieden, is een all-in pakket met maatwerk. Uw administratie zal tenslotte tot een kloppende jaarrekening en winstaangifte moeten leiden. Onze diensten bestaan uit:
- Brede startersondersteuning
- Jaarrekening, inclusief deponeringsstukken Kamer van Koophandel
- Verkoop facturering
- Complete boekhouding – administratie verzorgen
- Salarisadministratie
- Volledige digitale samenwerking
Compleet ontzorgd met een all in pakket
Onze werkwijze is gericht op automatisering, zodat uw boekhouding en administratie altijd up-to-date zijn. Door gebruik te maken van online boekhouden, heeft u altijd een helder overzicht van uw financiële administratie. Wij werken met AFAS SB, een betrouwbaar systeem voor het verwerken en bijhouden van boekingen en facturen.
AFAS SB
Officium Administratiekantoor Utrecht werkt met AFAS SB voor de verwerking van de boekingen en facturen. We hebben hiervoor gekozen omdat we met AFAS SB uw administratie efficiënt kunnen verwerken. Onze samenwerking kan op verschillende manieren worden ingericht, afhankelijk van uw wensen:
- AFAS SB Boekhouden: U levert uw administratie digitaal aan en wij verwerken deze en doen de btw-aangifte en de aangifte inkomstenbelasting bij de Belastingdienst.
- AFAS SB 2Gether: U levert de uw administratie digitaal aan en wij verwerken deze. U kunt zelf offertes en verkoopfacturen maken. Wij doen de btw-aangifte en de aangifte inkomstenbelasting. U beschikt in AFAS SB 2Gether over een cockpit met daarin inzicht in uw administratie.
Waarom online boekhouden door Officium Administratiekantoor in Utrecht?
Bij Officium Administratie B.V. krijgt u niet alleen een administratiekantoor in Utrecht die uw administratie verzorgt, maar ook een betrouwbare partner die met u meedenkt over fiscale vraagstukken en belastingaangiften. Onze ervaring in het vak en kennis van de regelgeving zorgen ervoor dat u altijd op de hoogte bent van wat er speelt.
Wij bieden een gratis kennismakingsgesprek aan, zodat we samen kunnen bespreken hoe we uw administratie kunnen verzorgen en hoe wij u kunnen helpen om de fiscale voordelen van uw onderneming te benutten. Wij begrijpen dat elke ondernemer zijn eigen wensen heeft, en daarom bieden we altijd maatwerk aan.
Bij Officium Administratiekantoor Utrecht bieden wij u verder de volgende voordelen:
- Volledige uitbesteding van boekhouding – wij ontzorgen u volledig
- Flexibel – op maat gemaakte oplossingen
- Bereikbaar
- Vaste maandprijs – geen onverwachte kosten
- Expertise en ervaring – in administratie en belastingaangifte
- Kwaliteit en communicatie staan voorop
Flexibele en transparante kostenstructuur – geen uurtje factuurtje
Administratiekantoor Utrecht Officium Administratie B.V. werkt met vaste all-in tarieven gedurende het eerste boekjaar voor nieuwe klanten. Wij werken met heldere tarieven voor onze diensten, van BTW aangifte tot vennootschapsbelasting, zodat u altijd weet waar u aan toe bent. Na een evaluatie van de te verrichten werkzaamheden bij uw bedrijf, bepalen wij uw vaste maandbedrag. Zo heeft u een duidelijk beeld over uw vaste maandbedrag en komt u niet voor onaangename verrassingen achteraf te staan.
Neem vrijblijvend contact op
Heeft u vragen over uw controle administratie, belastingaangifte of wilt u meer weten over onze diensten? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen ondernemers in Utrecht, Nieuwegein, Maarssen en omgeving graag verder. U kunt ons telefonisch bereiken op het volgende telefoonnummer: 030 820 0386, of stuur een e-mail naar info@officiumadministratie.nl. Ook is er de mogelijkheid om langs te komen bij ons op kantoor. Wij luisteren graag naar uw wensen en doelen, en kunnen u adviseren over hoe wij uw administratie het beste kunnen verzorgen.