Digitaal de boekhouding doen, hoe werkt dat?

administratie overzichtelijk
6 tips om de administratie overzichtelijk te houden
1 oktober 2019

Digitaal de boekhouding doen, hoe werkt dat?

digitaal boekhouding doen

Digitaal de boekhouding doen, is dat wat voor u?

Altijd maar dat gesleep met mappen, bonnen en boeken. Kan dat nou echt niet anders? Natuurlijk kan dat anders. In de moderne zakelijke wereld is digitaal de boekhouding doen de nieuwe standaard. Gewoon online, zonder het gedoe van het kopiëren van bonnetjes en het opzoeken van de juiste mappen om een aangifte naar de Belastingdienst te kunnen sturen. Door de boekhouding digitaal te doen, wordt het veel makkelijker om het overzicht te bewaren en tijd te besparen. Maar hoe werkt dat nou precies en hoe zit het wanneer u zelf de boekhouding wilt voeren?

Digitaal de boekhouding doen is veel makkelijker dan u denkt

De boekhouding digitaal doen betekent vooral dat alles online gebeurt. Dat kan op een computer, maar met onze handige applicatie voor mobiele telefoons kunt u hier ook gemakkelijk uw bonnetjes opslaan. Het idee hierachter is duidelijk: minder papierwerk, minder gedoe met het bewaren van bonnen of de juiste map vinden wanneer u een factuur binnenkrijgt of verstuurt. U kunt de bon na het scannen gewoon weggooien – of kwijtraken wanneer dat nóg makkelijker is.

Dat is allemaal een stuk makkelijker dan u denkt. U kunt namelijk gewoon alles digitaal naar ons sturen. Wij verwerken vervolgens alle gegevens die verwerkt moeten worden. U kunt alle bestanden gewoon op de makkelijkste manier naar ons sturen – en indien noodzakelijk kunnen we u hier uiteraard altijd bij helpen.

En als u zelf een gedeelte van de boekhouding over wilt nemen?

Bent u bekwaam met het voeren van administratie en heeft u tijd om hiermee aan de slag te gaan? Dan kunt u met ons digitale systeem gewoon een gedeelte zelf doen. Wij werken uitsluitend samen met betrouwbare softwarepartners, zodat we altijd oplossingen op maat kunnen vinden voor uw bedrijf.

Geen papierwerk meer?

Met digitaal de boekhouding doen, heeft u alle gegevens gewoon op één plek: online in uw boekhoudprogramma. Dat maakt het makkelijker om de juiste gegevens op de sturen of inzicht te krijgen in het daadwerkelijke budget. Uiteraard kunt u altijd bij ons terecht wanneer u vragen heeft, gegevens geïnterpreteerd moeten worden of u meer of minder boekhouding uit wilt besteden. Zo is Officium Administratie altijd de juiste partner voor uw onderneming.

Meer weten? Neem gerust contact met ons op of kijk voor meer informatie op onze pagina over digitaal boekhouden, zodat u precies weet hoe de vork in de steel zit.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *